30 Ocak 2012 Pazartesi

Victoria's Secret Bombshell Temptation Parfum

Merhabalar,

Her yil ocak ayinin basinda Amerika'da yari yil indirimi yapilir. Sukran gunu, noel ve yeni yil gectikten sonra bakarlar ki herkes alacagini almis ailesine, sevdigine, esine, dostuna artik alisveris yapacak bir sebep kalmamis, magazalar ellerindeki stogu bitirmek icin 'semi annual sale' denen bu olaya girerler. Bu sanirim artik sadece ABD'de degil heryerde yapiliyor. Fiyatlar nerdeyse 75% azaltiliyor.

Neyse, bu yil ben sadece Victoria's Secret'a ugradim bu indirimde. Sanirim degdi de. Aldiklarimin arasinda muhtesem bir parfum cikti cunku. Cikti diyorum cunku o kalabalikta dogru duzgun koklayamadan sirf 50 dolardan 12.5 dolara inmis diye aldim ve sansim yaver gitti cok muhtesem bir kokuyla karsilastim.


Victoria's Secret'in Bombshell serisinin Temptation parfumu. 2011 yilinda satisa sunulan bu serinin el kremi, vucut losyonu, vucut spreyi filan da var ama bu parfum muhtesem. Cok seksi. Cok hafif. Ciceksi, meyvemsi ve tatli.


Icerigine baktigimizda passion fruit olarak gecen sanirim Turkiye'de carkifelek olarak anilan egzotik bir meyve, hanimeli cicegi ve bir cesit agacimsi, dalimsi bir oz iceriyor. Bu tarz Turkiye'de az bulunan seyler icermesi ve benim isimlerin Turkce'ye ne olarak cevrildigini sadece eksisozluk'e bakarak ogrenmem, sizlere duzgun bir tarif vermemi zorlastiriyor ama icinde her ne varsa guzel var. Cidden cok seksi bir koku. Bastan cikarici. Daha once bahsettigim Chloe de seksi ama o daha bebeksi ve masum. Bu ise sanki Victoria's Secret'in meleklerinden gibi hissetmenizi sagliyor. Kiskirtiyor diye baglayalim konuyu :)

Sanirim Victoria's Secret sadece Nisantasin'da bir sube acti Turkiye'ye simdiye kadar. Ama olur da yolunuz duserse, stoklarinda varsa ya da bir arkadasiniz ugrarsa, sevgililer gununden once bu kokuyu bir deneyin derim :) Anladiniz siz onu :) Seksi diyorum ya daha ne diyeyim bacim.

50 ml icin 50 dolar biraz fazla Victoria's Secret oldugundan. Chloe, Chanel, Dior, Prada ya da D&G gibi moda evlerinin parfumleri zaten 50 ml icin 60-80 dolar arasi fiyat koyuyorlar ki Victoria's Secret onlar kadar yuksekte degil. Ama olurda indirimde bulursaniz benim gibi super olur.


Diyeceklerim bunlar bu konuda. Sizin de fikirlerinizi duymak isterim denediyseniz. Opuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder