23 Ocak 2012 Pazartesi

Rimmel Steel Grey Oje

Merhabalar,

Bugun size cok sevdigim bir ojeyi takdim ediyorum. Rimmel London'un Long Lasting serisinden Steel Grey.


Ozellikle kis mevsimi icin ideal bir renk. Mor/gri/kahve karisimi bu renk bircok kiyafetle cok guzel gorunuyor. Bol isikli yerlerde daha mora yakin bir renkken geceleri biraz daha kahveye caliyor. Kolay kavlamiyor, aynen diger Rimmel ojeleri gibi. Ayrica tek kat surmek yeterli. Fotograf icin de tek kat surdum.

Bence bu 'steel grey' (celik grisi, kursuni gri) mor/gri renk siyah, kirik beyaz, kirmizi gibi klasik renkler arasinda yer almali. Cidden cok guzel. Hem asil hem de hafif rockci bir havasi var. Ben ayrica uzerine bir kat simli Sally Hansen Strobe Light (onceki yazilarimin birinde bahsetmistim bu ojeden) oje surerek de kullandim cok ama cok cekici durdu. Blog icin fotografini cekmeyi unutup sildim yalniz, uzgunum :(

Rimmel'in fircalarinin surum kolayligindan bir onceki oje yazimda bahsetmistim. Degisen birsey yok, hala harika fircalari var harika renklerin yani sira. Ve cok kolay kuruyor. Ayrica fiyati 4 dolar civarinda ve uzun bir sure bozulmadan dayaniyor. Ben alali bir yildan fazla oldu ve bu son surusumde yeni yeni koyulasip bozulmaya basladigini soyleyebilirim. Ayrica cok fazla kullandim bu sure icinde. Butun bu artilari goz onune alarak daha cok Rimmel oje yazisi gelecege benzer diyebiliriz. Sizce nasil bu renk? Aranizda bu rengi deneyen ya da denemek isteyen var mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder