26 Ocak 2012 Perşembe

E.L.F Cream Eyeliner

Merhabalar,

Daha once E.L.F (Eyes Lips Face) markasinin sivi eyelinerini pek begenmedigimi yazmistim. Bir de krem eyelinerini denemek istedim ve sasirtici bir sekilde hos buldum. Rengimiz: Gunmetal.



Ufak bir acili eyeliner fircasi ile birlikte geliyor. Firca pek kullanisli degil. Hem kucuk oldugu icin hem de sert bir firca oldugu icin. Kendinize ait daha yumusak bir eyeliner fircaniz varsa onu kullanmanizi oneririm. Cok buyuk bir fark yaratiyor firca cunku. Ben Sephoranin acili eyeliner fircasini kullandim. Muhtesem ve kolay bir surus oldu.


Renk 'Gunmetal' olarak gecen bir cesit metalik gri. Bu renk ozellikle bu yil siyah yerine cok siklikla kullaniliyor. Hatta bu metalik griye yeni siyah diyorlar. 'Gunmetal is the new black'.


Kesinlikle simli bir yapisi yok, mat ve yumusak bir renk. Ozellikle siyahtan bikan yada siyahin gozlere kattigi sertlikten ufak bir mola almak isteyenler bu rengi deneyebilirler. Ben cok sevdim. Eyelinerin yapisina gelirsek; surmesi de kolay, cikarmasi da kolay. Makyaj temizleyiciye ihtiyac kalmadan sadece su ve yuz yikama jelinizle cikarabilirsiniz.

















Fiyati 3 dolar olan bu krem eyeliner kucuk cam bir kutuda geliyor. Ancak kotu olan tek yani cabuk kurumasi. Aldiginiz ilk 3-4 ay icinde kullandiniz kullandiniz yoksa kuruyor. Bu nedenle eyeliner olarak kullanmanin yanisira renkli goz bazi ya da krem goz fari olarak da kullanabilirsiniz. ELF'in sivi makyaj urunlerinde genelde bu var. Ilk 3 ay kullanmazsaniz kullanilamaz hale geliyorlar. Ya ayrisiyorlar (ki bozulmanin gostergesi) ya da kuruyorlar. 

Fotograflarda gorundugunden daha acik bir gri. Kameram sadece naz yapiyor guzel resim cekmek konusunda. Renk secerken de dikkat. Diger renklerin sisede durdugu gibi durmadigi hakkinda yorumlar okudum. Kararsiz kalirsaniz bu renge kefilim :) Alma sansiniz olursa ucuz oldugundan deneyebilirsiniz derim. 
Operim guzel gozlerinizden!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder