9 Ocak 2012 Pazartesi

Murad Leke Acici Yuz Jeli

Merhabalar,

Genelde cok sevdigim urunlerden bahsederek hep mutlu mesut bir goruntu ciziyorum ancak bugun durum farkli. Sivilce ve gunes lekelerinden muzdarip okuyucularim icin leke acici bir yuz jeline goz atacagiz: Murad Age Spot and Pigment Ligthening Gel.


Bu 30 mililitrelik mucizevi olarak pazarlanan urunun iddiasi icerigindeki %2 hydroquinone ile sivilce izlerini ve gunes lekelerini soyarak zamanla yoketmek yada en azindan renklerini acmak. Ben sanirim yeteri kadar sabirli bir tuketici degilim cunku bende istedigim hizda bir degisime neden olmadi ve ben de urunu kullanmayi biraktim. Daha sisenin yarisina bile gelmemistim ancak herhangi bir degisim olmamasi beni bu urunu kullanmak yerine kimyasal peelingleri secmeye itti. 

Bir kez gece bir kez de gunduz olmak uzere gunde iki kez kullanmaniz onerilen bu urunu ayrica gunes gormeyen bir yerde saklamalisiniz cunku kimyasal icerigi gunes isinina maruz kalir kalmaz bozuluyor. Gunduzleri kullandiginiz zaman da mutlaka gunes koruyucu kullanmalisiniz. Mutlaka!

Kullananlarin yarisi bu urunu cok severken diger yarisi da nefret etmis durumda. Ortasi yok gibi. Malesef ben sevmeyenlerdenim. Eger sabirli bir tuketiciyseniz ve sonuc alana kadar duzenli olarak kullanirim derseniz sisesi 65 dolar civarinda ve Sephora'da satista! Bol sanslar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder