1 Ocak 2012 Pazar

Cetaphil Yuz Yikama Jeli

Merhabalar,

Sabun icermeyen cok nazik harika bir yuz yikama jeli: Cetaphil.


Dunya genelinde ozellikle su siralar sabun icermeyen nazik yuz temizleme jelleri cok gozde. Gozde olmasinin hakli sebepleri de yok degil. Sabun iceren temizleyiciler cildi yoran, agir kimyasallar iceren ve cildin dogal ve faydali yaglarini uzaklastiran temizleyiciler. Bunlarla cildi yikamak cildin fazlaca kurumasina neden oluyor ve tahris olabiliyor. Kuru ciltler ise zaten kolayca yag uretemeyen ciltler oldugundan daha da kuruyor. Bu noktada cok duyulan bir sehir efsanesinden bahsedelim; cok kuruyan cilt cok yag uretir. YANLIS! Cunku cildin yag ureten katmaninda sensorler yoktur. Disarda ne olup bittigini bilmez cilt. Vazifesini yapar ve genetik olarak nasil kodlanmissa o kadar yag uretir. Bunu da NY'un en unlu cilt doktoru Dr. Neil Schultz bas bas bagirmaktadir.

Bu urunle ABD'de herkesin bayila bayila kullanmasi sayesinde tanistim ve denemek istedim. Sonra Turkiye ziyaretim sirasinda cilt doktorum yuzum icin yikama jeli tavsiye etmek uzereyken once benim ne kullandigimi sordu. Cetaphil cevabi uzerine 'cok iyi onunla devam et' dedi. Tabi bu tarz bir onay benim gibi her kullandigindan hemen sikilan, yeni yeni urunler denemek isteyen ve gecmiste binlerce urun deneyerek tum kozmetik markalarini zengin etmis birine iyi geldi.  

Once 'yagli ciltler' icin olanini kullandim. Cok begendim. Sonra o bitince 'tum ciltler' icin olanini aldim ve su an onu kullaniyorum resimde gordugunuz uzere. Benim tercihim tum ciltler icin olanindan yana. Onun daha hassas oldugunu dusunuyorum sonucta her turlu cilt tipini hedef aliyor. Ama ikisi de gorevini fazlasiyla yapiyor ve cildi yormadan temizliyor. Bir buyuk boyu, bir de kucuk boyu mevcut ABD'deki marketlerde; kucuk $9, buyuk $13 civari. Buyuk boyu bir yil kadar gidiyor gunde 1 sabah 1 aksam 2 pompa kullandiginizi varsayarsak.

Sevgiler!

4 yorum:

  1. Hello, I am a foreigner. I came from Philippines and now I'm in Turkey coz I'm married with Turkish man. I can't understand your language well, I mean I can speak a lil, so I send you message through this, where can I buy Cetaphil? Nerede Cetaphil bulabilirim? Bemin Istanbul'da. It's my pleasure to have your answer. Tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi hun! Welcome! I live in the States so I bought it from a supermarket: Walmart. I don't know where you can get it in Turkey. Sorry! Much love!

      Sil
    2. Honey, have you tried asking big pharmacies?

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil