20 Ocak 2012 Cuma

E.L.F Liquid Eyeliner

Merhabalar,

Bugun size pek de hazzetmedigim bir urunden bahsedecegim: E.L.F. markasinin sivi eyelineri.


Ben 'Coffee' isimli kahverengi eyelineri sectim. Siyah rengi de mevcut. Eyelinerin sivisi neyse de fircasi cok ama cok kotu. Sanki birisi bir odun parcasini biraz yontmus ve bu urune firca yapmis. Cok sert ve sekilsiz. Zaten bence bir eyeliner da ancak fircasi kadar iyidir.

Fotograflarda fircanin korkunclugunu cok yakalayamadim kameram sagolsun ama bildiginiz korkunc. Surerken fircanin ucunda urun sabit durmadigindan kalin olan kenar kisimlariyla surmek gerekiyor o da kalin ve sacmasapan cizgilere yol aciyor. Hele benim gibi eyeliner surmeye cok asiri yatkin bir eliniz yoksa sonuc daha da kotu.


Ben eyeliner surmeye bu son birkac aydir basladim. Daha once genelde kalem tercih ediyordum. Eyeliner surmek zor is ancak imkansiz degil. Cok unlu makyaj ustadlarinin tek sirri var: Alistirma yapmak. Ne demisler "Practice makes perfect". Turkce meali alistirma yapmak mukemmellestirir. Ben henuz mukkemmellesemedim ama yilmayacagim :)

E.L.F. eyelinerimiza geri donecek olursak hic sevmedim. Ktu seyler yazarken hep vicdan yapiyorum. O yuzden genelde sevdigim urunleri seciyorum blogum icin ancak bu urunu alacak olanlar varsa almasinlar demek istedim. 1 dolar oldugu icin buyuk bir hata degil ancak ustune birkac dolar daha koyup cidden isinize yarayacak ve dogru duzgun yumusak fircali bir urun alinmasi taraftariyim. Ornegin Milani.

Bu marka zaten kalitesinden ote ucuzluguyla biliniyor. Ha guzel urunleri yok mu? Arada cidden sasirtan urunler cikiyor ki bunlari da tanitacagim zamanla. Ama bu urun... Cok seveni de varmis. Sasirdim :) Ben sevemedim arkadasim. Atin bunu denizlere. Nasil birsey bu? 

Opuyorum eyelinerli gozlerinizden!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder