14 Ocak 2012 Cumartesi

Rimmel English Rose Oje

Merhabalar,

Rimmel markasinin ojelerini cok severim normalde ama gecenlerde cidden cok guzel ve degisik bir renge denk geldim. Bu renk 'English Rose' yani Turcesiyle ingiliz gulu. Ne pembe ne kirmizi cok arada bir renk. Pembe kadar cocuksu degil, kirmizi kadar kadinsi degil. Agir bir pembe diyelim. Coral diye bilinen mercan rengini de animsatiyor.

Rimmel markasinin fircalari bildigimiz yuvarlak uclu fircalardan degil duz fircalar. Bu fircalar 2 darbede tum tirnagi boyuyor inanilmiz kolay kullanimli ve insandan kaynaklanan oje surus hatalarini azaltiyor. Bu fircayla kotu oje suruyorum diyen insan bile manikurcu kesilebilir basimiza. Dikkat. Halama bu markanin bir ojesini goturdugumde 'fircasindan belli cok guzel' demisti ki kendisi kaliteden anlar :)

Kaliciliklari hic fena degil. Rimmel bu Lasting Finish Pro serisinin 10 gune kadar tirnakta kaldigini ve soyulmadigini iddia ediyor ki yanlis diyemem. En az 1 hafta kaldiklari olmustu bende, tek sorun tirnaklariniz benim gibi hizli uzuyorsa, tirnaklarin ust kisimlari uzadikca ojesiz kaliyor ve hos bir goruntu vermiyor. O yuzden usenmeleyelim silip silip yenileyelim :)

Bu ojenin icinde mineraller oldugunu ve zaman icinde surulen tirnakta minerallarin ojeye parlaklik verdigini iddia ediyor Rimmel. Benim zavalli muhendis beynim bunu bilimle aciklayamadi ama belki Hogwarts'ta ogretilen bir buyu soz konusu. Neyse ne, cok guzel Rimmel. Sally Hansen'den daha ucuz ve inanin bazen daha guzel oldugunu dusunuyorum. Ozellikle beyaz, pembe, ten rengi gibi dogal renkler disindaki renklerde.

Unutmadan, bu oje cok hizli kuruyor. Benim gibi sabirsiz oje suruculeri icin ideal. Ayrica bircok rengi icin tek kat surmek yeterli. Resimde ben tek kat surmustum. Fiyatlari da insani zorlamiyor. 3 ila 4 dolar arasi degisiyor aldiginiz markete gore. Ben aldigimda 3 dolardi diye animsiyorum. Eliniz degerse, rengini de begenirseniz alin derim.

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder