2 Şubat 2012 Perşembe

Organix Cherry Blossom Sampuan

Merhabalar,

Daha once Organix markasindan ve hindistan cevizli sac serumunu ne kadar sevdigimden bahsetmistim. Bugun sirada sampuanlari var. Kiraz cicegi ozu diye gecen 'cherry blossom extract' kokulu bu sampuan pirinc sutu ve bambu ozu iceriyor, arindirici bir sampuan olmasina ragmen bayagi guzel kopuruyor. Kokusu da nefis. Iddia ettigi gibi arindiriyor da saci birikmis sac urunlerinden. Ancak Neutrogena'nin arindirici sampuani kadar etkili degil. Sulfat icermemesi sac boyanizin rengini etkilemeyeceginden iyi ve Organix diger markalara gore daha dogal urunler kullandigini iddia ediyor. Ve sanirim pozitif yonleri bu kadar. 


Yenileyici oldugunu iddia eden bu sampuan cok buyuk miktarda urun bulundurmuyor icinde, 385 ml. Benim gibi uzun ve gur saclariniz varsa uzun sure gitmeyecektir. Fiyati 7 dolar, bence diger sampuanlara kiyasla pahali. Turkiye'de eminim cok daha pahalidir bu sampuan. O yuzden buyuk bir butceniz yoksa almayin derim. Ben bu urunu aldiktan sonra %50 indirime girdigini gorup 2 degisik cesidini daha aldim. Onlar hakkinda sonra konusacagiz zaten. Indirimde bulabilirseniz ne ala, ancak bulamazsaniz cok da birsey kaciriyor sayilmazsiniz sanirim. Hakkini verelim ama tekrar, kokusu cok cok guzel ve sacta uzun sure kaliyor da. 3 verelim 5 uzerinden, fiyati nedeniyle.

Eklemek isterim ki kullananlarin bazilari saclarinin normale kiyasla daha parak ve hacimli oldugunu bazilari da daha iyi nemlendigini hissetmis. Bu da saci diger arindirici sampuanlar gibi yipratmadigini gosteriyor saniyorum. Hepinize saclarinizi salip 'hih' diye gezdiginiz guzel gunler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder