8 Ocak 2012 Pazar

Neutrogena Sac Maskesi

Merhabalar,

Sizler de ozellikle saciniz boyandiktan sonra yikarken ve tararken zorluk cekiyorsaniz ya da aylarca kiriklarinizi aldirmayip kecelesen sacinizla savas halindeyseniz su urune bir sans verebilirsiniz: Neutrogena Triple Moisture Deep Recovery sac maskesi.



Muhtesem kokusunun yani sira cok yumusak kremsi bir dokusu olan bu sac maskesini dusta sacinizi sampuanladiktan sonra uygulayip 3 dakika kadar sacinizda bekletiyorsunuz ve sonrasinda duruluyorsunuz. Sonuc yumusacik, dolasmayan, derinden nemlenmis ve boyanin sebep oldugu zararin minimuma indirildigi saclar ki benim gibi kalin telli uzun sacliysaniz bu hayal gibi birsey. Bu urunu uyguladiktan sonra ayrica sac kremine ihtiyac yok. 7 dolar civarinda bir etiketi olan bu urun 5 ay kadar gidiyor cunku 'cok az bir miktar' tum sacinizi kapliyor. Daha once Neutrogena krem ve nemlendiriciler satan marketler gormustum Turkiye'de sanirim yine marketlerde bulunabilir.

En dogru uygulanisi elinize bir miktar alip 2 elinizi birbirine surtmek ve ellerinizi saclarin basladigi yerden bittigi yere kadar asagi bir hareketle kaydirmak. Sac uclarina birkac ekstra saniye ayirip, urunu ozellikle yedirmeye calisabilirsiniz. Uygularken sac diplerinize degdirmemeye ozen gosterin ki saciniz beklediginizden daha erken yaglanmasin.

Bazi insanlar kapakli bir kutu icerisinde olmasini sevmezken (dusta zor acilip kapandigindan), ben genelde pompali urunler yariya indiginde onlari kutularindan cikaramiyor olmamin caresizligi ile kesinlikle bu tarz kapakli urunleri tercih ediyorum. Yipranmis saclari kurtarip guclendiren bu urun protein icermiyor. Miktari biraz daha fazla olabilirdi gibi bir sebepten 4.5 veriyorum.

Herkese cok havali sacli gunler diliyorum efem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder