4 Ocak 2012 Çarşamba

Covergirl Ayak Parmak Ayirici

Merhabalar,

Bunca yildir oje surerim ama hic ayak parmak ayiricilari denemeyi akil etmemistim. Gereksiz gibi gorunen bu asamayi atlayip ojelerimi suruyordum hep. Gecenlerde 1 dolarlik urunler satan bir magazada karsima cikan bu ayak parmagi ayirici cok hosuma gitti ve denemek istedim. 


Sunger yapisiyla cok kullanisli olan bu ayirici Covergirl Queen Collection'dan. 'Toe separator' olarak bilinen bu ayirici gercekten hem kullanmasi eglenceli bir urun hem de ayak ojelerinizin daha kolay ve etrafa bulasmadan surulmesini saglayan bir nimet. 1 dolar gibi bir fiyatla zaten begenmeyecek bile olsaniz cok fazla bir risk almiyorsunuz deneyerek. Insana spa hissi yasatiyor bu ufak sevimli seyler.


Gec bulduk kaybetmeyelim kullanalim efem. Covergirl almaniza gerek yok herhangi bir parfumeride bulabileceginizi dusunuyorum ve cok da ucuz olacagini saniyorum. Iyi eglenceler herkese! Opuyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder