17 Ocak 2012 Salı

Yes to Cucumbers Mendilleri

Merhabalar,

Icinizde Yes to Carrots (Havuclara Evet) markasini duyanlar, kullananlar vardir saniyorum. Bu marka dogal icerigiyle begeniliyor. Icinde paraben gibi koruyucu kimyasallar olmamasi, mumkun oldugunca dogal ve organik yasamak isteyenlerin bu markaya yonelmesine neden oluyor. Bu tarzi yasam stili haline getirmis kisilerden biri de benim. Mumkun oldugunca organik urunleri kullanmayi ve kimyasallardan uzak kalmayi seciyorum. Iste bu yuzden yine Yes to Carrots markasindan Yes to Cucumbers (Salataliklara Evet) makyaj temizleme mendillerini kullanmaya basladim. Bu markayi kesfetmem de One Tree Hill'in unlu oyuncusu sevgili Sophia Bush sayesinde oldu. Kendisi cevreye oldugu kadar organik yasama da kendini adamis bir melek. Sagolsun varolsun :)


Adindan da anlasilacagi uzere salatalik ozlu bu islak mendiller aloe vera da iceriyor. Benim gibi ozellikle fondotendir, pudradir, alliktir, kapaticidir dolu dolu renk renk makyaj yapanlar icin ideal cunku tek bir mendille rimelinize kadar herseyi sokup cikariyor. Bir de beni en cok etkileyen ozelligi cildimi temizlik sonrasinda kipkirmizi yada yipranmis birakmamasi oldu. Aksine cildi sakinlestiriyor ve berraklastiriyor. Bu mendilleri buldugumdan beri makyaj yaparken 'cildime zarar veriyorum' dusuncesi yerine 'makyajin tamamini cikarabildigimden sorun yok' dusuncesine birakti. Bugune dek bir cok markanin mendillerini denedim onlardan da bahsedecegim ama bunlar 2. hatta 3. paketini aldigim ilk mendiller. 5-6 dolar civari seyrediyor 30 adet mendil.

Bu arada hatirlamamiz gereken makyajimizi tam olarak cikaramazsak kalan artiklarin gozenekleri tikayarak sivilceye neden olacagi. Hatta bunu Estee Lauder Double Wear fondotenle ben cok ciddi bir sekilde yasadim. Fondotenin tamamini cikardigimi dusundum cunku pamuga baska birsey gelmiyordu. Sonra birkac gune kalmadi hayatimin en kotu sivilce patlamasini yasadim sag cenem ve yanagimda. Ama oyle korkunctu ki hala izleri var ustunden 1 yil gecmesine ragmen. Konuyu arastirdigimda Estee Lauder fondotenin yag bazli oldugunu ve ancak yag bazli makyaj temizleyicileriyle cikabilecegini ogrendim. Benim yaptigimsa su bazli temizleyiciyle cikarmaya calismamdi. Cikardigimi sanmistim ama tabi cikmamisti. Masal gibi uzadi ama aklinizda bulunsun.

Peki yag bazli makyaj temizleyicisini nerden bulucaz? Bir de ona mi para vericez diyorsaniz yanitim hayir. Pamugunuza biraz islenmemis zeytin yagi (saf zeytin yagi, sivi yag degil:) dokup yuzunuzu temizleyebilirsiniz. Yag bazli tum makyajinizi cikarir, gozenekleri tikamadigindan sivilceye neden olmaz ve dunyanin en katkisiz en harika nemlendiricilerinden biridir. Kirisikliga da birebirdir zaten. Hersey gibi bunu da asiriya kacmadan kullanin ama. Az az. Sakin sakin. Cilt onemli. Ha bu arada zeytinyagi waterproof diye bilinen suya dayanikli rimelleri bile cikarir. Sadece gozunuze kacirmamaya dikkat edin. Gozunuzde birkac saniye zeytinyagli pamugu tutun. Cildiniz o yagi emince birkac darbe ile silip temizleyin. Aman bununla kim ugrasacak diyorsaniz da Yes to Cucumbers serisinden bu mendilleri alin bak cok seviceksiniz. Bu markanin Turkiye'ye de geldigini duymustum. Sephora'da var saniyorum. Kac puan mi? Bes bes!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder