9 Ocak 2012 Pazartesi

Chloé Eau de Parfum

Merhabalar,

En sevdiginiz parfum hangisi desem? Ben son iki yilda yeni bir favori bulmus durumdayim: Chloé Eau de Parfum.
Bu asil ve hafif parfumun en ilginc icerigi sanirim bal ki zaten ilk koklayista kendini hissettiriyor. Bu parfumden once bal kokusunu sevecegimi hic dusunmezdim. cok ama cok guzel bir koku. Icinde ayrica şakayık, süsen, çinkirazı, manolya, müge, gül, erz ağacı, amber de mevcut. Ciceksi ve dayanilmaz olan bu parfumu mutsuz oldugunuz herhangi bir an koklayip modunuzu degistirebileceginize inaniyorum. Bende ise yariyor.

Bu kokunun varliginindan ilk kez Kim Kardashian'in ablasi Kourtney Kardashian'in reality tv showlarinin bir bolumunde disari cikarken bu kokuyu sikmasi ile haberdar oldum. Sephora'ya gittigimde sekline bakarak o kokunun bu oldugunu farkettim ve koklamamla ilk goruste oldugu gibi ilk duyumda da bir ask yasamis oldum. Taki kasaya gidene kadar :) Yok yok deger kesinlikle muhtesem bir koku.

50 ml si 85 dolar, 30 ml si 60 dolar olan bu muhtesem parfum biraz pahali oldugundan ve kokusu bir Chanel Coco Mademoiselle or Chance'e kiyasla daha az kalici oldugundan 5 uzerinden 4.5 verelim. Ama muhtesem kelimesini bir kez daha kullanmak istiyorum izninizle. Kokladikca mutlu eden bir koku cunku. 

Temiz tenimizde en buyuk atar damarlarin gectigi bileklere, boyna, gogus aramiza ve de dizlerimizin arka kismina uygulamayi unutmuyoruz. Cok ozel bir gunse bir iki fis 20 cm kadar basimizdan yukariya ve ileriye sikip altindan yuruyerek havada asili hareketli parfum damlalarini da kiyafetlerimize ve sacimiza alip oyle disari cikiyoruz. Kotu kokularin uzerine parfum sikmanin cok yanlis ve kotu bir fikir oldugunu belirtmeden yaziyi sonlandirmiyoruz. 

Guzel kokulu gunler herkese.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder