5 Ocak 2012 Perşembe

Sally Hansen Oje - Strobe Light

Merhabalar,

Cok isiltili cok cici bir oje var su an tirnaklarimda. Sally Hansen Extreme Wear serisinin 200 numarali 'Strobe Light' ojesi. OPI'nin Katty Perry koleksiyonundaki 'Teenage Dream' isimli ojesine cok benzeyen bu oje acik pembe/lila baz rengi uzerine cesitli renklerdeki simlerden olusuyor. Simler gokkusagi renklerini yansitiyor ama cok daha ucuk tonlarda.

Cok sevdiginiz baska renk ojelerin uzerine tek kat surulerek kullanilabildigi gibi iki ya da uc kat surulerek tek basina da kullanilabilir. Ozellikle gece disari cikarken tercih edilebilecek sik ve carpici bir oje. Resimde tek kat surulmus halini goruyorsunuz.


Burda ise iki kat surulmus hali. Bircok insan 3 kat surup alt temel rengi olan pembe/lilayi yakalayip kullaniyorlar bu ojeyi. Amerika'nin en guvenilir urun inceleme sitesi makeupalley.com'da da 5 uzerinden 4.3 almis ki kolay is degil. Alin benden de o kadar.


Ben marketten 2 dolara aldim, sizlerin de eczanelerde/parfumerilerde bulabileceginizi tahmin ediyorum. Insanlarin cogu cabuk soyulan bir oje oldugu kanisinda ancak ben katilmiyorum. Gunlerdir sorunsuz kullaniyorum. Uzerine bir kat seffaf oje surmek de soyulmasini geciktirecektir. Bu ojenin siyah, beyaz, pembe yada lila renklerin uzerinde harika olacagi kanisindayim. 

Tek kotu yani tum diger isiltili/simli ojeler gibi zor cikmasi oje cikaricilarla. Gulu sevdik napalim.

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder