27 Ocak 2012 Cuma

Physicians Formula Baked Collection

Merhabalar,

Bugune kadar yuzlerce far denedim. Eskiden mavi, turkuaz renklerin hastasiydim. Giderek yaslanmaktan mi nedir buyudukce zevklerim de degisti. Su siralar sampanya rengi, ten rengi ve cok ucuk kahveleri cok seviyorum. Simdi gelelim bugunun urunune: Physicians Formula markasinin Baked Collection serisinden Oatmeal renkli uclu far.


Bu fari hem fircanizi islatarak islak hem de kuru olarak kullanabiliyorsunuz. Ozellikle koyu kahve renkli fari islatarak eyeliner olarak kullanabilirsiniz.

En acik renkli fari 'highlight' yani isilti olarak kas altina, kas ustune hatta yanaklarin en ust kisimlarina, burnunuzun koprusune ve dudaklarinizin hemen ustundeki ve hemen altindaki kisimlara surebilirsiniz. Dudaklarin altinda ve ustunde kullanmamizin sebebi dudaklari oldugundan daha dolgun gostermek.

Orta koyuluktaki renk butun goz kapagi icin harika bir renk ve benim favorim de bu renk. Muhtesem bir kaliciligi ve hafif bir isiltisi var. Cogu zaman bu rengi tum goz kapagima uygulayip uzerine rimel surup cikiyorum. Gunduz icin muhtesem dogallikta ama hala isiltili bir goruntu!

Sanirim omrumde bitirdigim ilk far bu orta koyuluktaki renkte olan far olmustur. Bir kez elimden kazara uctu bu set yere ve beyaz olan far parcalara ayrildi. Zaten ayrilmasa bile bitmek uzereydi. Koyu kahve olan renge pek dokunmadim acikcasi kahverengi kullanmadigimdan ama eyeliner olarak kullanmaya baslayacagim yakinda. Ayni urunden bir tane daha almak icin sabirsizlaniyorum! Ola ki gordunuz bu 6 dolarlik sete saldirin derim. Cidden 'baked' yani pisirilmis farlar cok ama cok yumusak, kolay surulebilen ve pigmentleri cok yogun farlar ve benden size tavsiye tavsiye efem. Herkese iyi hafta sonlari!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder