30 Aralık 2011 Cuma

Sally Hansen Mint Sorbet Oje

Merhabalar,

Sally Hansen cok guzel oje yapiyor cidden. Fotograftaki de Hard as Nails Extreme Wear serisinden 340 numarali Mint Sorbet. Yani nane yesili!



Fotografta da goruldugu uzere mat bir yesil bu urun. Cok acik bir yesil olmasi nedeniyle ozellikle sisede cok cekici gorunuyor. Surus ve dayaniklilik acisindan da cok kaliteli. Kolay kuruyor ve gunlerce dayaniyor. Fiyati 3 dolar civarinda ABD'de. Sally Hansen ozellikle ABD'de cok yaygin ve sevilen bir oje ve tirnak bakim markasi. Turkiye'deyken de Izmir'de bir eczanede tesadufen gormustum bu markayi. Fiyati ABD'ye kiyasla beklendigi uzere biraz pahaliydi.

Simdi ben daha cok siyah, ten rengi yada kirmizi insaniyim. Bu tarz renkleri siseleri cok guzel gorunuyor diye aldanip aliyorum, sonra da en fazla 3-4 kez surebiliyorum. Eger siz de benim gibiyseniz bunun yerine daha dogal bir renk tercih edebilirsiniz. Ama eger ki mat/pastel renk tutkunuz varsa, ki biliyorum bazi hatunlar ozellikle yesil renge bayiliyorlar, o zaman bunu bir deneyin derim. Hem diger Sally Hansen urunlerine gore daha ucuz hem de surumu kolay ve kalici. Surumu ile ilgili tek bir problem var: akiskanligi diger ojelere gore daha yogun. Benim parmaklarimda 2 kat var resimde.


Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder