3 Temmuz 2012 Salı

Fresh Sugar Lip Treatment

Merhabalar,

Sephora dogum gununuzu kutladiginiz aylarda ufak hediyeler veriyor. Bu yil bana verilen hediye de fresh Sugar Lip Treatment olarak bilinen dudak urunleriydi. Acikcasi cok sevindim cunku normal boyu vergisiz 22 dolara satiliyor. Hediye paketinden 2 tane kucuk boy urun cikti. Paketleri harika. Kokulari da limonlu ve tatli. Kullandigimda da dudaklarimi yumusatti ve olu derilerin olusmasina izin vermedi, en azindan gorunmelerine izin vermedi ya da.

Ne yalan soyleyeyim kutulari harika: mat metal, cok ozenle secilmis renkler ve luks. Ancak 22 dolar? Bir dudak bakimi icin? Milyoner olana dek bunun buyuk boyunu almayi erteliyorum!

Hmm resimler yaniltmasin ilk aldigimda boyle erimis degillerdi ama malum sicaklar eritti :)




  















Kirmizi ambalajdaki renksiz ve gunes koruma faktoru 15 iceriyor. Acik pembe kutudaki da acik kirmizi/koyu pembe bir renk ve cok ufak isiltilar iceriyor ve tabi yine spf 15 gunes koruma iceriyor. 

Cok tatlilar cok sevdim ancak dedigim gibi bir dudak balmi icin 22 dolar arti vergi fiyatini biraz fazla buldum. Ne dersiniz?

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder