27 Temmuz 2012 Cuma

Sephora Harmony Trio Bronzer

Merhabalar,

Ismine bakip bronzer sandigimiz bu urun aslinda aydinlatici. Bronzer olmak icin hem fazla acik renkli hem de cok isiltili. Tabi mukemmel bir cildi olanlar icin isilti vermesi sorun olmayacaktir. Ancak gozenek, leke gibi problemleri olanlar isiltili seylerden oldugunca kacinmali. Isilti nerede gozler orada! Bu urunun iki cesidi var piyasada benim kullandigim Rose Pink yani gul pembesi adi altinda geciyor.



Normalde 15 dolar civari olan bu urunu ben indirimden 3-5 dolara aldim. Iyi ki de oyle olmus cunku 15 dolarlik bir urun oldugunu dusunmuyorum. Cok cok begendigim bir aydinlatici degil. Parmakla uygulamak istiyorsaniz cok bastirarak azicik bir urun alabiliyorsunuz. Fircayla neredeyse hic urun gelmiyor. Ben daha yumusak daha rahat kullanilabilen aydinlaticilari seviyorum. Aydinlaticimla kavga halinde olmak istemiyorum. Mesela ELF'in toz aydinlatici bronzer'i 3 dolar ve bunun bir 10 kati kadar yumusak ve kaliteli. Onu da yakinda paylasacagim sizlerle umarim.

Demem o ki, ben bu urunu birkez daha almam. Hele ki tam ucretini odeyerek hic almam. Ha o kadar korkunc da degil yine isinizi gorebilir. Hatta far olarak da kullanilabiliyor dogal bir makyaj icin cunku cok koyu bir renk vermiyor goruldugu uzere. Ama cok daha guzel secenekler var disarida biryerlerde! :)

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder