4 Temmuz 2012 Çarşamba

Clinique Lash Doubling Mascara

Merhabalar,

Artik az cok herkes biliyordur Clinique kendi urun yelpazesinden urun alanlara genelde ufak deneme boyu urunler hediye eder. Benim bu urunle tanismam da ayni sekilde oldu. Kucuk bir boyda ama harikalar yaratan bir deneme urunu vermislerdi yillar once.

Kirpiklerimi oyle dogal, dolgun, uzun ve guzel gosterdi ki dayanamayip buyuk boyunu almistim. Ama buyuk bir surpriz ile karsilastim: buyuk boyu kirpiklerimi ayni guzellikte gostermedi. Cok garip degil mi? Fircalarla ilgili bir problem olsa gerek. Neyse o gun bugundur hediye ediyorlarsa kucuk boyunu almaya calisiyorum. Epeydir de Clinique urunleri satin almadigimdan elimdekiler bitince beni huzunlu gunler bekliyor :) Buyuk boyu 15 dolar civarinda. Formulu de diger rimellere nazaran daha sivi, fircadaki fazlaligi temizlemek cok kolay oluyur bu nedenle. Aramizda rimel surdugunde kirpikleri birbirine yapisan varsa bunu rimelin fazlaligini bir mendile silerek engelleyebilir. Unutmayin fircada fazlalik kirpikte fazlalik. Herkese orumcek gibi kirpikli gunler efem.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder