26 Temmuz 2012 Perşembe

Lorac Behind the Scenes Eye Primer

Merhabalar,

Herkes Urban Decay goz bazini duydu hatta cogumuz denedi. Peki ya diger markalarin goz bazlari? Iste Lorac Sephora'nin sayesinde tanistigimiz o markalardan biri. Ben bu urunu henuz Urban Decay Primer Potion yani UDPP) ismini bile duymadan once ebay'den tesadufen almistim. Normal fiyatinin cok altindaydi yanilmiyorsam. Ozellikle havalar cok sicak ve nemli degilken bayagi ise yariyor. Hatta Urban Decay'in goz baziyla tanisana kadar bunun gibi harika bir urun olmadigini dusunmustum. Ancak Urban Decay'e kiyasla biraz daha koyu kivamli, surulmesi biraz daha zor ve daha az dayanikli ozellikle yagli goz kapaklariniz varsa. Pardon igrenc oldu tanimim :) Urun kapagi acilip uzun sure kullanilmasza agiz kisminda iyice koyulasiyor ve temizlemek gerekiyor. UDPP 20 dolarken bu urun 21 dolar. Acikcasi UDPP'i tercih ederim. Bu urunu yeniden almayi dusunmem. Ama nedeni benim yagli bir tenimin olmasi ve col sicaginda yasiyor olmam. Kisin gayet guzel ve dayanikli. Yine kuru ve normal ciltlerde bir sorun cikaracagini sanmiyorum. Bir de fotograf koyalim.



Hah! Super. Urunun uzun sure gittigini soylemeden gitmeyeyim. Hadi bakalim sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder