21 Temmuz 2012 Cumartesi

Hard Candy Glamoflauge Kapatici

Selamlar,

Cok duydugum icin meraklanip aldigim urunlerden birinden bahsedecegim bugun. Hard Candy markasinin kapaticisi. Kapatici bir kalemle birlikte satiliyor ve urun fiyati 6 dolar civarinda.

Ben acik tenli oldugum icin 3 secenekten (acik, orta ve koyu) acik olani sectim ama urunu kullandigimda benim icin cok cok acik renk kaldigini gordum. Bu da urunu uzun sure kullanip saglikli bir yorum yapmami biraz engelliyor. Ancak ucuza alinabilecek en kapatici urunlerden biri oldugu dogru Bayagi yogun bir formul. Rengi cok acik olmasa kullanirdim saniyorum. Orta rengin de koyu gelecegini dusunuyorum. Referans olarak daha once de bahsettigim gibi ben acik tenli sari alttonu olan biriyim.

Kaleme gelince onu hic kullanamadim. Kalemin nerde nasil kullanilacagi hakkinda cok bir fikrim de yok. Yagli bir cildim oldugundan kuru bir kalemi kullanmaya calismak yag ve suyu karistirmak gibi olurdu saniyorum. Kalemin ne icin kullanildigini aciklayan olursa sevinirim :)

Genel olarak kaliteli olmasina ragmen benim isime yaramadi malesef. Walmart'ta satiliyor, eskiden Sephora'da satiliyormus bu marka. Aklinizda bulunsun! Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder