10 Temmuz 2012 Salı

Make Up For Ever HD Foundation

Selamlar,

Birkac gun once cok buyuk mutlukla Make Up For Ever HD foundation almistim. Ancak korktugum basima geldi ve ilk uc dort gun hic bir sorun cikarmayan fondoten birkac gun gectikten sonra yuzumu sivilce icinde birakti. Hem de ansizin oldu sanki. Bir onceki gece birsey yok gibi gorunurken ertesi gun savas alani. Cildim zaten sivilceye meyilli ve kurtuldugumu dusundugum su siralar boyle birsey yasamak beni biraz uzdu ve hemen goturup verdim Sephora'ya urunu. Buyuk kutuda hd fondoten, hd pudra, kabuki firca ve yuz bazi olarak set halinde almistim ve toplam 85 dolara gelmisti. Sivilce yapmasaydi bugune dek beni en guzel gosteren fondoten olacakti; Chanel'in fondotenini bile gecmisti. Kismet degilmis. Su siralar mineral makyaja ve Laura Mercier'e dondum tekrar. Kiymetlerini gec anladim :) Sivilce yapmiyorsa mutlaka denenmeli derim. Yapiyorsa da yuz savas alani olacak caresiz. Aman dikkat!



Sevgiler!

2 yorum:

  1. Çok güzel paylaşımlar yapıyorsunuz,bayıldım.Samsung destek firması olarak sizi takip edeceğiz artık.

    YanıtlaSil
  2. Cok naziksiniz. Cok tesekkur ederim hem guzel sozleriniz hem de blogu takip ettiginiz icin :)

    YanıtlaSil