27 Ocak 2013 Pazar

Victoria's Secret Dus Jeli

Merhabalar,

Victoria's Secret (VS) magazalari bir hatunun kendini kaybedebilecegi cennet mekanlardan. Daha once parfumlerinden. dudak parlaticilarindan, kuru sampuanlarindan konustuk blogda. Sirada dus jelleri var.



VS yilda 2 kez harika bir indirim yapar ve hemen herkes bu indirimlerde stoklar almak istediklerini. Bu nedenle bugune dek hemen hemen her turlu dus jellerini deneme sansi yakaladim. Fotograflarda gordugumuz Romantic Wish ancak bu yazida tum VS dus jellerinden bahsediyorum.

Kokulari cok cok cekici olan bu jeller, fena da kopurmuyor. Tende tam durulanamiyormus gibi yapiskan bir his birakmiyor. Boyutlari 250 ml. Normalde tek urun satisi sanirim 10 dolar civarinda. Genelde 6 urun 30 dolara kampanyalari oluyor yil boyunca. Bu urunler dus jeli, vucut losyonu, el kremi gibi farkli kombinasyonlar icerebilir farkli kokulardan. Indirime denk gelirseniz 4 dolar civarina hatta bazen daha ucuza alabiliyorsunuz. Bircok insandan duyup onaylayabilecegim bir ozellik vucudu kurutan bir yapida olabilmesi bazen. Dus sonrasi iyi bir nemlendirme seansina ihtiyac duyabilirsiniz. Benim gibi usenip haftalarca nemlendirmezseniz vucudunuzun bazi yerlerinde tahris olmus alanlar ortaya cikabilir. Egzema demeyelim ama ona benzer. Nemlendirince gectiler artik isimi saglama aliyorum.

Kesinlikle dogal ve parabensiz olmayan bu urunleri birakip dogal urunlere gecmek lazim ama cok cici kokuyorlar ve cok guzel sise dizaynlari oluyor. Dusta ic acici siseler, renkler gorup, guzel kokular almak, sudan benim kediden daha cok hazzetmeyen benim gibi birine iyi gelebilir. Denenebilir derim eger cici seyleri seviyorsaniz. Yok illa saglikli olsun diyorsaniz ya da nemlendirsin bunlari pas gecin derim.

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder