16 Ocak 2013 Çarşamba

Lush Brazened Honey Yuz Maskesi

Merhabalar,

Lush'tan kullandigim ilk maskeydi bu balli killi maske. Guzel kokulu ve temizleyici bir detox maskesi-ymis.




Lush maskeleri iyi guzel de garip yanlari birkac hafta icinde tuketmeniz gerekmesi. Bu tur bir sure ne cildinizin alismasi icin yeterli ne de cidden fayda saglayip saglamadigina karar vermek icin. Cok bir sonuca varamadim bu maskeyle ilgili. Luks bir his veriyor o da Lush markasindan kaynaklaniyor sanirim. Onun disinda tekrar almassam olecegim hissi yaratmadi. Olursa guzel olur olmassa saglik olsun hissi uyandirdi daha cok. Buz dolabinda saklarsaniz bir hafta fazladan kullanabilirsiniz. Taze taze yapiyorlar her cuma sonra satiyorlar. Hassas ciltler dikkatli olsunlar lutfen icinde ceviz kabugu parcaciklari var olu derileri yumusatip atmak icin. Her cilt kaldiramayabilir seklinde yorumlaniyor bu tarz sivri uclu icerikler.

ABD'deki satis fiyati 7 dolar 60 grami. Birlesik krallikta 6 avro 75 grami. Turkiye'de ne kadardir dusunmek bile istemiyorum :) derken arastirmaci kisiligim sayesinde 27 lira oldugunu gordum. Hos ve luks bir maske sonuc olarak. Kendinizi simartmak icin deneyebilirsiniz. Onun disinda kil ve sirkeden de ayni sonuclari alirsiniz. Ya da 2-3 dolarlik Queen Helene Mint Julep maskesinden de.

Sizin Lush ile araniz nasil? Sevgiler.

2 yorum:

  1. merhaba bende maskeyle ilgili bugün bir yazı hazırlayacaktım araştırma yapıyordum senin yazına rastladım:) bu maskeyi uzun süredir her hafta düzenli kullanıyorum cildimde gözle görülür fark yarattı çok memnunum.bir kaç hafta içinde tüketilmesi gerekiyor çünkü içinde katkısal bir madde yok doğal ürünlerden oluşuyor.e haliylede içinde katkı maddesi bulunmayan ürün daha uzun süre dayanmaz.bence bu özelliklede bir maske için artı bir özellik.
    kozmetikhikayeleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlim :) taze taze yapip satiyorlar derken ondan bahsetmistim. sana iyi gelmesine cok sevindim :) gule gule kullan. okudugun icin tesekkurler! hemen bakiyorum bloguna.

      Sil