26 Ocak 2013 Cumartesi

Yes to Carrots Body Butter Vucut Kremi

Merhabalar,

Parabensiz, organik & dogal olmasiyla gonlume taht kurmus San Francisco'lu bir markanin urunu: Yes to Carrots Super Rich Body Butter yani havuclara evet markasindan vucut kremi/yagi.



Bu marka havuclara evet, salataliklara evet, domateslere evet, yabanmersinlerine evet urunlerine ilaveten greyfurtlara evet urunlerini de eklemis bulunmakta. Daha once de salataliklara evet'ten makyaj temizleme mendillerini tanitmistim. One Tree Hill'deki Brooke yani Sophia Bush'un blogunda okuyup, denedim ve bayildim. Kacinci paketi kullaniyorum bilmiyorum. 

Konumuza donersek, bu krem normal bir body butter kadar yagli degil. Daha kolay emiliyor vucutta. Ben vucudumdan cok ayak bakiminda kullandim. Guzel bir krem. Ancak, tek bir olumsuz yani var bence, o da kokusu. Biraz agir bir kokusu oldugunu dusunuyorum. Bu nedenle de vucudum yerine ayaklarimda kullanmaya basladim. Burnuma ne kadar uzak o kadar iyi :) Tabi cogu kimseyi rahatsiz etmemis bu koku, dikkat bile etmemisler. Belki siz de umursamazsiniz. Ama ben iyi ki deneme boyu almisim cunku onu bile bitirmekte zorlandim. Sanirim bir dahakine salataliktan birseyler alirim. Karnimi aciktiriyor bu marka bu arada. 

Bu urunun icinde organik havuc, shea yagi, badem yagi ve avokado var. Salata gibi. Salata guzel kokar, bu? Ehhh.. Deneme boyu 2 dolar, tam boyu 13 dolar civarinda. Deneme boyu bile bitmek bilmedigine gore cok da uzun gider. Eliniz degerse bir bakin derim. Sirf parabensiz olmasi bile denemeye kesinlikle deger.

Body butter'lara Turkce'de ne diyoruz? Okuyucularimdan hemen gelir simdi bi yardim. Sayenizde lime'in misket limon oldugunu ogrendikten sonra artik cekinmeden soruyorum. :)

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder