9 Şubat 2012 Perşembe

Victoria's Secret Kuru Sampuan

Merhabalar,

Kuru sampuan kullanan var mi aranizda? Ben bu yil basladim. Daha once zaten varliklarindan bile haberim yoktu. Bugune dek bircok marka deneme sansi yakaladim. Bugun cok begenmedigim bir kuru sampuandan bahsedeyim kisaca: Victoria's Secret So Sexy Dry Shampoo.


Ismi cok seksi ama kendisinde herhangi bir seksapel yok. Saclari sac spreyi sikilmis gibi cok sert ve taranmaz halde birakiyor. Kokusu cok cok guclu. Kullandiktan sonra basligini kulaginiza dayayip fissss sesi duymayana kadar saga sola cevirmezseniz icindeki hersey ucup gidiyor. Bunu bilmedigimden ilk sisemi sadece bir kez kullanabilmistim :( Ayrica fiyati 8 dolar ki kuru sampuanlarin en iyileri 5 dolar civarinda.

Sonuc olarak Victoria's Secret'i ne kadar sevip bagrimiza basmak istesek de, bu urune para harcamayin daha iyi kuru sampuanlar var diyebilirim.

Bunun yerine biraz bebek pudrasini elinize alip sac diplerinize yedirin birkac dakika sacinizdaki fazla yagi emmesine izin verin ve tarayarak sekil verin cok daha ucuza, cok daha temiz ve yumusak saclar elde edersiniz.

Bunlari okuyup 'igrencsiniz gidin dus alin hippiler' diyenlere de hemen belirtelim; yine dusumuzu aliyoruz ancak bazen her gun yikamak saci cok yipratiyor. Ozellikle boya sonrasi sac cok hassas ve kirilgan oluyor. Saci birkac gun yikamayip dogal yagiyla beslenmesine izin vermek iyi geliyor saca. Igrenc degiliz yani iyi niyetliyiz diyelim :) Opuyorum saclard.. pardon gozlerden!

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder