23 Haziran 2014 Pazartesi

Benefit Big Easy Sividan Pudraya Donusen Fondoten

Merhabalar,

Sephora hediye sistemi sagolsun ben paraciklari Sephora'ya yatirdikca bana puan veriyor, sonra o puanlari geri veriyorum yerine daha cok makyaj malzemesi aliyorum. True story bro. Kac tane suratim var ben de bilmiyorum. Ama cok ihtiyacim var makyaja. Daha cok hep daha cok makyaaaajjj! 



En son denedigim Benefit urunu bu fondoten. Cok sey bekliyordum. Belki daha once Pyhsician's Formula (PF) CC+ kremle tanismamis olsam sevebilirdim. Ancak gel gor ki:

Kapaticiligi en fazla PF CC+ krem kadar.

Gozeneklere bagdas kurup oturdu biraz. Rahatina duskun.




Artilari:

Az biraz daha mat PF CC+ kremden.

Alttonu yine sicak (yani sari) ancak biraz daha az baskin PF CC+'e kiyasla. Benim ten rengime biraz daha uygun bir renk. Ancak cok belirgin bir fark degil.

Urun fiyati $38 + vergi. PF CC+ krem kuponla birlikte indirimdeyken alindiginda $7 civarina alinabiliyor. Artilarin hic biri $30 fiyat farkina degecek buyuklukte degil. Ayni seyleri yapan bir urunu 5te biri fiyatina alabilecekken bu urun gercekten gereksiz. Tekrar almayacagim urunlerden biri. 

Benefit Turkiye'ye geldi mi? Deneyenler var mi bu markayi?

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder