1 Temmuz 2014 Salı

Bath and Body Works Mum Koleksiyonu Videom

Merhabalar,

Bugun yeni yasima girdim ve yeni bir tecrube edinmek istedim. Ilk kez video cektim blogum icin. Youtube dunyasina katildim diyemem cunku kamera karsisinda olmak isteyen biri degilim. Ellerimi bolca gorebilirsiniz yalniz :) 

Ilk olarak, Turkce'm icin ozur dilemek istiyorum. Lutfen beni mazur gorun cunku 8 yildir Turkiye'de yasamadim, Turkce cumleler bazen tikaniyor ya da kelimelerin arasina aaaa uuuu hhhhmmmm gibi sesler kacabiliyor. Umarim cok rahatsiz etmez sizi. Onun disinda ben garip bir yaratik degilim o arada bir kadraja giren sey bacagim olmus. Ben de nasil oturdugumu bilmesem bayagi bir sorgulardim hayati sanirim. 

Oyle iste sevgili okur. Kos izle. Biraz uzun ama idare et. Hatalarimi mazur gor. Sevdigim bir konu olunca susmak istememisim. 


Sevgiler!

4 yorum: