6 Haziran 2014 Cuma

NARS Satin Dudak Kalemi - Rikugien

Merhabalar,

Hep cilt bakimi yazmaktan icim bayildi. Renklenelim istedim. Harika bir dudak urunu buldum: NARS Satin Lip Pencil. Rengi Rikugien! 


Cok yumusak bir kalem. Dudak catlaklarini ya da cizgilerini belirginlestirmiyor. Saatlerce kaliyor. Yeme ve icmeye dayanikli. Tasma da yapmadi. 25 dolarlik fiyat etiketi bulunmakta. Tek problemi cok cazip bir renk skalasi olmamasi. Ise yarar tek rengin bu oldugunu dusundum urunu cok begenip baska bir rengini almaya gittigimde. Bu rengi rose gold yani herkesin bayildigi altin gul rengi diye tanimlamis marka. 

NARS'in bir de mat serisi oldugunu gordum ancak bu saten serisini daha cekici buldum. Urunu kalem acacagi ile acmak gerekiyor. Bu da biraz garip geldi ancak bu kadar kusur kadi dudak kaleminde de olur diyerek gormezden geliyorum. Hatta seviyorum su an karar verdim. Sevdim! Kalemle acacagim ilkokul gunlerimi anacagim her gun ortmenim!

Ne dersiniz guzel gorunuyor mu?
NARS'tan kullandiginiz baska bir urun oldu mu?

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder