20 Haziran 2014 Cuma

NARS Lip Gloss: Orgasm

Merhabalar,

NARS, lipgloss'larinin formulunu yeniledi gecen aylarda ve ben de Orgasm isimli gloss'unu kullanmaya karar verdim. Daha onceki formulunden Turkish Delight'i denemis ve begenmistim. 



Orgasm alligi gibi bu urun de altin isiltilar iceriyor yani sicak bir tonu var. Sari alttonlu oldugumdan kendime yakistirdim. Isiltilari dudaklarinizi birbirine bastirdiginizda putur putur bir his vermiyor ki beni rahatsiz eden bir histir bu genelde. Belirgin ya da rahatsiz edici bir kokusu yok. Yeni ambalajlarini ise cok begendim. Urun fiyati 26 dolar + vergi. 

Golgede durusu boyle!

Direkt gun isiginda durusu da soyle!

Bir de kisisel temennim: su lip glosslari biraz kucuk yapsaniz. Insan surecek bunlari. Bir tup bitene kadar 2 yil geciyor ki 1 yilda atmamiz gerek zaten bakteri yuvasi olacagindan. Lutfen biraz kucuk ya. Bu nedenle nerede deneme boyu bir dudak urunu bulsam hemen atliyorum. Neredeyse deneme boyuna ayni parayi vermeye raziyim yeter ki yarisi dolu bir tupu tarihi gecti diye attirmayin bana. Kalbimi kirmayin. Bu sekilde.

Nasil buldunuz Orgasm'i? NARS'in ozellikle denemek istediginiz bir urunu var mi?

Sevgiler!

4 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum sana azcık küçük olsa şunların boyu ne var sanki? Lipgloss çok sevmem ama azcık küçük olsalar alırdım birkaç tane mutlaka. Nars orgazm lipgloss'un rengi de bu arada çok ihtişamlı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek goz alici gercekten :) Adinin hakkini veriyor suh suh.

      Sil
    2. kesinlikleee benzer bir gloss bulmak pek mümkün değil gibi görünüyor

      Sil
    3. Ben elimdekilerden bir dupe aramasi yapayim bulursam sana yazayim balim. Ama seftaliye altin sim cidden dedigin gibi biraz farkli yapmislar. Yasli emekli bir teyzeyle bronzlasmis Victoria's Secret melegi arasinda gidip geliyorum surdugumde. Adamlar yapmis.

      Sil