5 Nisan 2013 Cuma

Victoria's Secret Moonlit Jasmine El ve Vucut Kremi

Merhabalar,

Sexy olmasi gerekirken cok da sexy olamamis bir el ve vucut kremi: Victoria's Secret Moonlit Jasmine Hand and Body Cream.




Genelde guzel kokuyor VS urunleri. Zaten amac da bu: Seksi olmak/kokmak. Ancak bu koku cok agir. Tabi ki koku bir zevk. Herkesinki farkli. Ancak ben normalde yaseminli kokulari severken bunu cok agir buldum ve sevemedim. 'Elimde degil de vucudumda deneyeyim kokusu daha az gelir' dedim ama nafile. Hala cok agirdi. Kullanamadim malesef :( 

Size onerim VS urunlerini alirken testerlardan elinize kesinlikle biraz uygulamaniz. Kutusunda guzel kokan bir urun teninize uygulandiginda fazla agir gelebiliyor. Yapisi hafif yagli cok cabuk emilmiyor cilt tarafindan. Fiyati 6 tanesi 30 dolara kampanyasiyla 5 dolara gelirken, tek basina alindiginda 8-10 dolar civarinda. Ben yine yil sonu indirimden 3 dolara kaptim :) Huyum kurusun!

Sevgiler!

2 yorum:

  1. Yaseminli ise denemem gerek mutlaka :)
    http://ojebalonjoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de dayanamiyorum yaseminli kokulara :) Dediklerimi unutma ama :) Sevgiler!

      Sil