23 Nisan 2013 Salı

Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Krem Far

Merhabalar,

Krem farlari bahar aylarinda kullanmaya bayiliyorum. Zaten krem allik da kullanip cok da pudralanmiyorsak isildayan bir cilt sahibi oluyoruz. Bunun icin tavsiye edebilecegim muhtesem bir urun: Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Shadow Creme (krem far).























Fiyati 19 dolar bu urun gozkapaginda toplanma yapmiyor hem de benimki gibi yagli bir ciltte bile. Cok kolay uygulanabilen yumusacik bir formulu var ve kaliciligi muhtesem. Sabah sur, gece cikar; bir yere gitmiyor. Kapagi yere/asagi gelecek sekilde sakliyorum ve hic bir kuruma belirtisi olmadi ki su an 7. ayimizi yasiyoruz birlikte :)

Kesinlikle cok kaliteli ve tavsiye ederim. Bugune kadar kullandigim en kaliteli krem far. Maybelline Color Tattoo'lar da cok hos ve ucte biri fiyati. Yapilari benzer ancak bu sanki birazcik daha yumusak birazcik daha hos. O kadar da olsun :) Ben sampanya pembesi bir renk sectim ki her gun kullanabileyim cok makyaj yaptigim belli olmadan. Ancak su hatirlanmali ki pembe alt tonu olan her far gozleri aglama seansindan cikmisiz gibi kirmizimsi ve kanli gosteriyor. Bir dahakine sari alt tonlu almaya ozen gosterecegim. Sizin de aklinizda bulunsun. Lazim olur bebisim.

Sevgiler!

2 yorum:

  1. krem farlarla aram maalesef çok da iyi değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu yil basladim kullanmaya ilk kez. Simdi de toz farlar cok garip gelmeye basladi :)

      Sil