17 Nisan 2013 Çarşamba

Revlon Colorstay Mineral Bronzer

Merhabalar,

Hayrini goremedigim bir urunle daha karsinizdayim: Revlon Colorstay Mineral Bronzer. Rengi 040 Golden Bronze.





Makyaj masama elimi sursem daha cok renk alirim, kafami sursem Karayipler'de tatil yapmis gibi olurum. Berbat kelimesi bu urun icin bulunmus olmali. Berbat bir urun. Tahta gibi kupkuru. Tamam teoride cok iyi: mat ve mineral, kirmiziya, turuncuya calmiyor. Ancak pratikte renk vermiyor. Fircayla kesinlikle renk yok. Elimizi ates cikana kadar surtersek de fotodaki renk cikiyor ancak. Bronzer'i da elimizde uygulayacak degiliz. Lutfen! 

Indirimde gorunce dayanamayip aldigim bu urun 5 dolar filan sanirim. Cok bilimsel bir fiyat verdim arkadasim. Ustundeki indirim etiketlerini de sokmeye guc yetmedi. Cok begeniliyormus bu urun bir de makeupalley'de. Teesuf ediyorum. Bana bozuk bir urun geldi sanirim. Referans olarak acik tenli (MAC dilinde NC 20) renkli gozluyum bende gorunmezse bu urun kimde gorunur bilmiyorum. Neyse diyecegim o ki aman dikkat!

Sevgiler!

4 yorum:

  1. ne diyelim içine 5 dolar düşmüş :D beğenenler belki resim yapıyorlardır bununla :) sulu boya niyetine :D

    YanıtlaSil
  2. "Makyaj masama elimi sürsem daha çok renk alırım" kısmına koptum resmen :))Blogunu geç keşfettim ama severek okuyorum ;)

    YanıtlaSil