29 Aralık 2011 Perşembe

L'oreal Glam Shine Lipgloss

Merhabalar,

Bugun sizlere cok sevdigim hatta ilk tupu bitirip ikinci tupu tekrar aldigim, ki bunu pek yapmam, bir urunu tanitmak istiyorum. L'oreal Glam Shine serisinden 503 numarali Unlimited Red isimli dudak parlatici. Parlatici dediysem normal parlaticilar gibi hemen dudagimizi yalar yalamaz yada birseyler yer yemez gecen cinsten degil; cok daha yogun ve kalici. Kendi rengi gecse bile icerisindeki simler dudakta kaliyor. Simdi sim dediysem o da sizi korkutmasin eskiden dugunlerde gelinlerin sacina basina serpistirdikleri ucuz gorunumlu kalitesiz simlerden degil :) Cok daha alimli ve dogal gorunumlu kaliteli isiltilar.

Bos tup ve dolu tup resimde gorundugu gibi.



Bu renk aslinda cok cilgin bir kirmizi degil daha asil daha agirbasli bir kirmizi. Icindeki simler de altin rengi agirlikli. Yani hem bugday tenli hem de pembe alt tonu olan bayanlara cok yakisacagini dusundugum bir renk. Ben bugday tenliyim ve bu ilk kez severek ve cekinmeden kullandigim kirmizi rujum diyebilirim.





 Bu urunu ben Turkiye'deyken Tekin Acar'da calisan bayan uzerimde denemisti. %50 indirimle 32 liraya almistim. Yani urun orjinalinde 64 liraydi 2009'da. Sonra Amerika'ya geldigimde aradim taradim yok. Ben de ebay'den Ingiltere'de ikamet eden bir saticidan aldim 2. tupumu 7 dolara. Inanilmaz bir fiyat farki var goruldugu uzere. ABD'de bu seri satisa sunulmamis. Buna benzer bir seri satista. O seriden yine benzer bir kirmizi var: Infallible serisinden 306 numarali Plumbed Red. Asagidaki resimde, ustte gorunen kirmizi kapakli olan Amerika versiyonu.


Bu Amerika versiyonunda digerinde oldugu kadar cici cici simler yok daha mat daha az pariltili. Ikisinin kaliciligi da cok iyi ancak Avrupa versiyonu (503) simleri nedeniyle daha uzun kaliyor diyebilirim. Kokulari tatlari hemen hemen ayni. Fiyatlari da ayni. Elimin solunda gorunen Amerika versiyonu sagindaki de Avrupa.


Bu tarz bir urun ozel bir gun yada gece icin cok ama cok guzel. Siyah bir eyeliner ve kirmizi ruj kadar klasik ve asil bir goruntu olamaz sanirim. Ozellikle Avrupa versiyonunun (503) her tene gidebilecegini dusunuyorum. Amerika versiyonu (306) biraz daha acik tenli bayanlara yonelik. Bulundugunuz yerde bulabilirseniz siddetle bir goz atmanizi tavsiye ediyorum. 5 uzerinden 5 veriyorum (tabi ki Turkiye fiyatiyla degil de gercek fiyati olan $7 etiketiyle alindiginda).

Sevgiler, rujsuz cikmayin disari! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder