10 Kasım 2013 Pazar

Rimmel Scandal Eyes Waterproof Kohl Eyeliner Goz Kalemi

Merhabalar,

Uzun bir ara verdik, kosa kosa geldik sonra sevdigimiz bir arkadasimiz ve okuyucumuz 'ne guzel yaziyordun, okuyorduk, neredesin' deyince. Rimmel'in Scandal Eyes serisinden goz kalemlerimiz akmamis kosmamiza ragmen. Sonuc: guzel, aferin.







Bu bebisleri ucuz goz kalemi arayisim ve bir de Youtube'daki herkesin agzinin su akintisi nedeniyle denemek istedim. Tanesi 4 dolar civari olan bu kalemlerden bir kahve-gri olanini (taupe adiyla biliniyor-yukardaki fotolarda yer alan renk) bir de ten rengi olanini aldim. Ten rengi olan gozun icinde harika dururken ve sizi ayik & uyanik gosterirken, kahve-gri olan ozellikle renkli gozlerde gozkapaginda eyeliner yerine suruldugunde muhtesem duruyor. Gozun icine beyaz cekme modasinin gectigini sevinerek bir kez de ben belirteyim. Neydi o oyle japon oyuncak bebekler gibiydik hepimiz. Artik goz icine tercih edilen ten renkleri cunku gercege ve dogala daha yakin. Ayrica buyuk usta halamin da dedigi gibi renkli gozluler kirpik dibine siyah cekince sert bir bakis sahibi oluyorlar. Yumusak yumusak gezmek isterseniz boyle bir gri-kahveyi deneyin derim kirpik diplerinizde. 

Bu urunler yumusaciklar. Gozu cekistirmek durumunda kalmiyoruz. Ve son olarak cok kalicilar yerlerinden oynamiyorlar gun boyu. Tek sinir bozucu sey seride cok cok az renk secenegi olmasi; lacivert, gri-kahve, ten rengi, siyah ve kahve belki biraz zorlasam bi de gri vardi gibi :) Insan yapar soyle maviler, yesiller ne bilim bronzlar filan. Yaratici ol Rimmel bebegim dedim ve ULTA websitesine bir baktim ki ne goreyim? Rimmel benim gibi saygin bir bloggeri kirmak istememis o an bir simli siyah, bir turkuaz, bir acik mavi bir de mor eklemis seriye. Tesekkurlerimi sunuyorum. 

Deneyen var mi aramizda? Sizin en sevdiginiz goz kalemi hangisi? 

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder