1 Aralık 2012 Cumartesi

Revlon Red Hot Tamale Oje

Merhabalar,

Kirmizi oje korkutur. Beni asla!

Harika bir ojeden bahsediyorum sizlere bugun: Revlon Red Hot Tamale (908). Tamale bir Meksika-Amerika yemegi. Meksikalilar bunu sicak sicak yapip satarken bagiriyorlar Hot Tamale diye. Bir de Amerikan sekeri varmis Hot Tamales. O seker de aynen bu renk tarcinli bir sekermis. Yemedim ben bilemiyorum :)




Bu ojenin alt tonu mavi degil turuncu. Tende ilik duruyor bu yuzden. Kisin kirmizi oje surmuyorum diyenlere de yeni yil ve sevgililer gununu animsatiyorum.

Revlon ojeleri 5 dolar civarinda. Bu rengin artik uretilmeyecegine dair soylentiler dolasiyor. Hala Amazon ve eBay'de bulmak mumkun lakin. Onunuze cikarsa bir yerde kacirmayin derim.

Tek bir kat yeterli oluyor ve surus hatalarini affedici bir kivami var. Fircasi ince ve kolay uygulanabilir. Ayrica 2 yil olmustur bu siseyi alali, hala ilk gunki gibi taptaze. Ne koyulasti ne boluncuklar olusuyor surdukten sonra.


Fotograflarda ben tek kat surdum. Manikur yaptirmadim, hayat yogun kusura bakmayin :) Ilkokulda nasil suruyorsam hala oyle suruyorum ojemi tasira tasira :)

Sevgiler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder