7 Aralık 2012 Cuma

OPI Skull and Glossbones Oje

Merhabalar,

Size harika bir ojeden bahsedeyim mi? OPI Skull and Glossbones! Sanirim bunu kafatasi ve parlak kemikler olarak Turkce'ye cevirmek cok da yanlis olmaz.
 
 
Bu oje karayip korsanlari (Pirates of the Caribbean) serisinin bir parcasi olarak 2011'de piyasaya surulmus ve o set disinda satilmiyormus. Sansima ben bu ojeyi bir magazada tek olarak ve indirimde 4 dolara buldum. Daha once OPI denemedigim icin ve normalde 8 dolar olan bu ojeyi yari fiyatina buldugumdan cok da tereddut etmeden aldim. Ilk kullanista asik oldum! Muhtesem bir gri ve cok kalici. Elleri benim gibi su icinde yasayan hatunlar ozellikle sevecektir OPI kalitesini. Normal bir oje 2 gunde uclardan gitmeye baslar bende, bununla bu sure cok daha uzun. Tek kat surmek yeterli degil bu formulde, cizgiler kaliyor. Iki kat surulmesi halinde muhtesem kremsi ve hafif parlak bir bitisi var.



Ben iki kat uyguluyorum ve ustune koruyucu seffaf kat surmuyorum. Bircok insanin dedigi gibi cok sik ve modern bir renk. Ancak bazi tenlerde daha ciplak bir gri gibi dururken, bazi tenlerde daha sarimsi bir gri, bazilarindaysa daha mavimsi bir gri seklinde duruyormus. Ben acik bugdayim ve bende ciplak gri seklinde duruyor. Farkli ortamlarda ve farkli isiklarda cekmeye calistim fotograflari ki daha iyi bir fikir versin size. Suphe edenlerin online degil magazalardan almaya calismasini oneririm. Bu gri benim kis mevisimi boyunca kirmizi ve siyahlarla en cok kullandigim renk ve asigim! Seviyorum merkez! Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder