10 Kasım 2014 Pazartesi

Too Faced Better Than Sex Maskara

Merhabalar,

Onyargiyla yaklastigim ama beni beklemedigim kadar sasirtan bir rimel var bugun. (Dogrusu maskaraymis ama ben rimel kelimesine baglanmis bir yuregim, beni boyle sevin!) Urunun markasi Too Faced, ismi ise Better Than Sex. Isme bakilirsa dunyanin sirrini verecek gibi diyip sarkastik bir sekilde dudak bukmustum, hatta fiyatini gorup almaktan vazgecmistim, ancak hediye setlerinden birinden firladi, cikti. Iyi ki de cikmis. 


Fircasi fotografta (ya nasil seker bir fotograf cekmisim oho oho) goruldugu uzere yogun, hacimli ancak duz. Plastik bir firca olmadigindan da surerken gozumu cikarmiyorum (Benefit They're Real kulaklarin cinlasin). Nedenini bilmiyorum ama plastik fircalari gozume mutlaka batiririm, cikaririm ve o aciyla hem rimel her yere bulasir, hem de gozlerim sulanir. Gitti guzelim makyaj ve gorme yetisi. O nedenle tercihim dogal fircalardan yana. Bunun fircasi da o nedenle cok hosuma gitti. Diger hacim veren rimeller gibi ortasi siskin uclari ince de degil, hacim her yere esit dagilmis. 

Uygulamasi cok kolay. Ne cok islak ne cok kuru bir formulu vardi. Tam kararindaydi. Ayrica da dokulmedi kirpiklerimden. Kolayca da cikti gun sonunda gunluk temizleme jelim yardimiyla. 

Tek negatif yani, yagli bir cildim olmasi nedeniyle rimellerin cogu gun sonunda goz altima (goz alti neresi?) kirpik diplerime dogru yolculuga cikar, bu da biraz akma yapti. Keske o da olmasaydi. 

Urun fiyati $23. Sana puanim 9 kanka. (Bu espri kalkti mi gosterimden?) Bir daha olsa yine pintilik ederim almam, hediye setinden ciksin diye gece gunduz dua ederim ama. Oyle daha ucuza geliyor. Gece 1 civari blog yazinca da cividikca civiyormus yazi demek ki. 

Sevgiler!

4 yorum:

  1. gerçekten isim çok çok iddialı :) peki balım dolgunluk/hacim sağlama açısından nasıl değerlendiriyorsun bu rimeli? mesela they are real'e göre kirpiklere daha fazla dolgunluk sağlayabiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya balim biz bu blogu birlikte yurutelim cunku en onemli kismi sen sormasan yazmayacagim resmen :) Cok dogal bir sekilde hacim verdi. They're Real kirpikleri birbirine yapistirip orumcek bacagi gibi gosterirken bu aksine tek tek ayirarak cok dogal ama gur bir goruntu verdi.

      Sil
    2. Eheheh yerim ben seni :) gecenin 1'inde yazınca gözünden kaçmıştır balım. Bi de ben sana sorup fikirlerini almayı çok seviyorum. Objektif değerlendirmeler yapıyorsun. Zaten high-end bişi ilerde almak nasip olursa ilk çalacağım kapı seninki olacak ;)

      Sil
    3. Cal kapimi, yumrukla hatta eheheh :) Umarim o gunler umdugundan cok daha hizli gelir. Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin. <3

      Sil