4 Ağustos 2014 Pazartesi

Oje Koleksiyonum

Merhabalar,

Ojesiz bir gun bile gecirmedim son 4-5 yildir. Eskiden arada sirada surerdim. Ne tetikledi bu aliskanligimi bilmiyorum ama denemedigim marka, heveslenip hayalkirikligiyla cope atmadigim renk kalmadi. Gecenlerde bir bahar temizligi yapip eskiyenleri, sevmediklerimi ayikladim ve elimde kalan ojeleri de sizlerle paylasmak istedim.

Son donemde en cok Deborah Lippmann marka ojeler aldim. Hollywood starlarinin taptigi bu hatun Chanel, Dior kivaminda bir marka ($$). Dolayisiyla en cok sevecegim, hep kullanirim dedigim renkleri sectim. En cok simli ojeleriyle biliniyor ancak ben burnumun dikine gidip bir tane bile simli ojesini almadim. Kendimi anlamakta zorluk cekiyorum. Sonra OPI'in kalitesine asik oldugum ve yine indirimde yakaladigim bir donemde bir kac tane kaptim. Essie'leri almamak da Youtube kanallari sagolsun mumkun olmadigindan, aldim evimize getirdim. Araya Wet'n'Wild, Revlon, Sally Hansen ve Orly ojeler de karisinca koleksiyonum cesit kazandi. Butun bunlari anlatan ve renkleri gosterdigim bir videoyu gecenlerde kanalimda paylastim. Yasadigim sehir hep gri oldugundan kamera renklerin hakkini tam verememis olabilir ama hepsi cok guzel. Soz. 


Cektigim ilk videolardan biri oldugundan hatam varsa affola :)

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder