4 Nisan 2014 Cuma

Stila Lip Glaze

Merhabalar,

Makyajla ilgili herseyi cok severim. Alisveris yaptigimda yanina hediye ettikleri seyleri daha cok severim.

Bu Stila kardesimiz de Sephora'nin Sevgililer Gunu hediyesi olarak makyaj aileme katildi. Biraz yilisik yapisik filan ama idare ediyoruz kendisini.


Fircasindan da mekanizmasindan da pek memnun kalmadim. Dondur dondur dondur defalarca hicbir urun cikmazken 22. kerede tupun yarisi fircanin ucundan akiyor ansizin. Sonra oraya buraya bulasmasin diye ceneme kadar lipgloss suruyorum mecburen :)

Renk seftali. Adi Starfruit. Kokusu cok cok guzel ayrica begendim. Fiyati 22 dolar. Bu kismi cok da begenmedim. Cok yapiskan. Bu kisisel bir tercih. Ben sevmekle sevmemek arasindayim henuz kararsizim bu konuda. Ancak yapiskan oldugundan saatlerce yemek de yeseniz, sevgilinizi de yeseniz biryere gitmiyor. Terbiyesiz!

Nasil guzel mi? Stila serisinden urun deneyen oldu mu?

Sevgiler!

6 yorum:

  1. Anlatma şekline çok güldüm :) Bende de var bu ürün ama senin gibi şikayetçi değilim :) Sadece ilk kullandığımda fazlaca ürün geldi. Çok da yapışkan değil bence :)

    YanıtlaSil
  2. Olay Pro-x Professional Cleansing System hakkında ne düşünüyosun merak ettim.ddf nin de var benzer ürünü . sanayide çalışmıyoruz ki neden bu derece temizleyelim die düşünüyorum ben doğrusu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :) Cok iyi dusunmussun guldurdun :) Ben de bazen anlamiyorum mesela neden surekli yuzde sivilce oluyor (bazi insanlarin omuzlari da sivilceli olabiliyor ama genelde yuz), neden bu kisim bu kadar hassas, herseyden etkileniyor, niye bizi bu kadar ugrastiriyor filan diye :) Sanirim gozeneklerle bir ilgisi vardir. Doktor arkadaslara soralim :)

      Cildin yagli ya da sorunlu degilse cok da abartmaya gerek olmayabilir. Ben sahsen Clarisonic'i haftada bir kez kullaniyorum ama onun disinda her gece 2 kez (bir makyaj ya da gunes koruyucu digeri de cildin kendisini temizlemek icin) yikiyorum. Sivilce egilimim oldugundan mecburum buna. Yoksa savas alani :)

      Olay fircasini kullanmadim ama Clarisonic'in ucuz versiyonu diyorlar. Butce sinirliysa denenebilir. Ama bence herseyin basi tum makyaji cikarabilecek gucte yine de cok hassas olan bir temizleyici. Bir de duzenli kimyasal peeling yapip olen derilerden kurtulundu mu mis mis ohh :)

      Sil
    2. çok teşekkür ediyorum bütün sorularımı itinayla cevaplıyorsun,beni şımartıyorsun :) türkiyede herşey çok pahalı ve bazı markaların tr satışı yok. amazondan fiyatlara bakınca uçurumu görüp sinir oluyorum.Biranönce yabancı sitelerden alışverişi öğrenmem lazım..

      Sil
    3. Rica ederim :) Sen zaman ayirip beni okuyorsun ben seve seve yanitlarim tabi ki gorevim :) Gumruge takilmayacaksan kesinlikle ogren derim. Hem fiyatlar cok abarti TR'de hem cesit yok :/

      Sil