16 Mart 2014 Pazar

Bobbi Brown Goz Kremi

Merhabalar,

Sonunda Youtube'un bir hayrini gordum ve denemeye deger bir urun aldim ondan bundan gorup. Pisman degilim.

Bobbi Brown ablamiz genelde makyaj urunleriyle taninir ancak usenmemis 2 tane de krem yapmis biri yuz biri goz icin. 2sini de denedim. Su an gozden konusalim: Hydrating eye cream yani nemlendirici goz kremi. Nasil? Yaratici dimi isim? 



Hafif jelimsi ve agir olmayan bir yapiya sahipti. Kucucuk bir cam kutuda sunulmasina ragmen gece gunduz kullanarak 4 ayda ancak bitirebildim. Cok guzel nemlendirdigini dusunuyorum. Ayrica makyajin altina da sorunsuz bir sekilde kullandim cunku hemen emildi. En guzel yanlarindan biri de gozumu yakmadi, akitmadi, tahris etmedi ki gozlerim cok hassastir.

Urun fiyati tek basina 50 dolar Sephora'dan. Ben 3 urunun oldugu bir seti ayni fiyata alip diger 2 Bobbi Brown urununu de bedava deneme sansi yakaladim. Tekrar mutlaka alacagim ozellikle yine ayni sete denk gelirsem ustune bir de ciglik atarim inceden. 

Su an Benefit goz kremi deniyorum. Sonra da Origins markasi sirada. Sizin begenip onerdiginiz bir marka var mi?

Sevgiler!

5 yorum:

  1. Coooook tatli oldugunu biliyor musun :) seni az once kesfettim ve hem instagramdan hem blogtan takibe aldim, simdi de yazilarini okuyorum ayila bayila... ;) Nazli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim bu ne kadar guzel bir yorum inan gunum aydinlandi! Cok tesekkur ediyorum :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. En aydinlik gunler senin olsun zaten. Neredeyse tum postlarini okudum. Hem cok akici, hem kaliteli hem de cok samimi buldum. Ozellikle hayat hikayen beni benden aldi. Ins cok daha guzel yerlere gelirsin, seni cok sevdim, tum samimiyetimle yaziyorum bunu... mutlu gunler 💖💖💖

      Sil
    4. Ne kadar sansliyim ki senin gibi guzel insanlarla karsilasiyorum! Zaman ayirip yorum biraktigin icin de guzel gonlunu paylastigin icin de cok tesekkur ederim :) Iyi ki geldin! <3

      Sil