25 Şubat 2014 Salı

Benefit Dandelion Allik

Merhabalar,

Ekim ayindan beri neredeyse hergun kullandigim alligimla karsinizdayim. Kafayi takmak bu degilse nedir? Benefit Dandelion allik.



Benefit yeniyil icin bir takvim cikarmisti bu yil ve o takvimin icinden 24 tane kucuk boy deneme urunu cikmisti. Bu urunlerden biri de bu allikti. Epeydir merak ettigimden hemen denemeye basladim. Cok dogal ve cok guzel. Urun icinde isiltilar var ve aydinlatici olarak kullanilabilir seklinde tanitilmis Sephora'da ancak isiltilari tenimde goremedim. Aydinlatici olmak icin de cok pembe kanimca. Allik olmak icinse cok muhtesem. Cok bebek :)



Tonu dogal ve acik oldugundan abartili uygulamak neredeyse imkansiz. Ben uygularken yine de Real Techniques dual fiber allik fircasini kullaniyorum cok yogun olacagi varsa da olmasin diye :) Bu sicak seftali pembe tonlu allik nefis kokuyor. Cicek gibi. Ancak sivilce ya da alerjiye neden olacak agirlikta bir koku degil. Hicbir soruna neden olmadi bende ki cildim cok hassas bu konularda. 

Normal fiyati vergiden once 28 dolar. Buyuk bir kutuda geliyor ve alliklari bitirmeye zaten omur yetmeyeceginden kucuk boylarini denemek sikilinca bir sonrakine gecmek daha cok isime geliyor acikcasi. 

Benefit'ten daha once de Bella Bamba'yi deneyip tanitmistim. Bu 2. toz alligim oldu markadan. Yakinda 3.nun tanitimi da gelecek gibi.  



Ne dusunuyorsunuz? Hangisi daha guzel sizce? Benefit deneyen var mi?
Sevgiler!

4 yorum:

  1. bu ikisi yok ama hervana ve rockateur favori allıklarım içinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rockateur istek listemin baslarinda :) cok istiyorum!

      Sil
  2. thrrrrob favori allığımdı ama kaldırıldı ne yazık ki =/ güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol tatlim! Sevdigim seyler kaldirilinca cok uzuluyorum ben de :)

      Sil