3 Ocak 2014 Cuma

Stila Color Balm Stick - Renkli Lipbalm

Merhabalar,

Stila markasi beni cok ceken bir marka hic olmamisti. Bu urun Sephora'dan aldigim Give Me More Lip adli favori dudak urunleri setinden cikana kadar hic Stila kullanmamistim. Cikti. Baktim. Stila, bu urun disinda, beni hala cekmiyor sanirim. Stila pazarlama takimi duysun sesimi. Benim blogu her gun okuyorlar gizlice. Bundan eminim.



Rengin adi Sonya. Yanindaki Revlon lip butter rengi Berry Smoothie. 

Hafif tatli-mentollu bir aromasi ve kokusu var. Cok yumusak ve yogun renkli bir urun. Lipbalm'in ve rujun bir bebegi olsaydi sanirim bu olurdu. Renk yogunlugu Revlon lip butterlardan biraz daha fazla. Icinde isilti yok. Yukaridaki fotoda ustteki renk Stila. Niye Stila'yi Revlon renginin yanina koymusum o da ayri bir merak konusu olsun Amerikan Horror Story'de bu sezon sonunda neler olacak ile birlikte. Dudak kalemine gerek olmadan bu kirmizi rengi bile rahatca suruluyor. Kalici bir urun lipbalm standartlarinda ve dudak disina tasmiyor.

Sephora'da 22 dolar urun fiyati. Alinir mi? Hmmmm. Sanirim eski ben olsam alinir ama artik biktim bu hayattan. Ustune 10 dolar daha koyup Dior'dan bi ruj alirim, olmadi 2 dolar daha koyup Laura Mercier'den ya da Nars'tan bir lipgloss alirim. Indirimde bulsam baska rengini denemek adina alabilirim cunku urun cidden kaliteli. Ya da yine boyle bir set icinde gelse basimla beraber. 

Sozlerime burda bir son verirken, 2014'un hepimize istedigimiz rujlari getirmesini diliyorum. Benim istek listemde de daha once su guzel dudaklara degmemis bir Chanel ne bileyim bir YSL yok mu, var. Hadi bakalim. Secret'layalim. 

Sevgiler!

6 yorum:

  1. Lipbalm'ın ve rujun bebeği :) hoşuma gitti ehehe
    Rengi pek tatlı.Kış aylarında kuruyan dudaklarım olmasın ama şıklığımdan da taviz vermem diyenler için güzel bir seçenek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe :) Insanin yuzune renk getiriyor kisin. Kendimi pamuk prenses sandigim dogrudur bunu surunce.

      Sil
  2. Rengi güzelmiş güle güle kullan burda da olsa ya şu stilalar =/

    YanıtlaSil
  3. "Lipbalm'in ve rujun bir bebegi olsaydi sanirim bu olurdu" dedin ve ben kahkaha attım :))) Ama mentollü dedin, fiyatı da duydum.. Ben kaçarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat kiz kaciran valla :) Mentolu ben de sevmem ama bu cok az ve ferah tatli bir mentolumsu diye aciklayayim da haksizlik etmeyeyim urune :)

      Sil