31 Ağustos 2013 Cumartesi

Benefit They're Real Rimel

Merhabalar,

Sephora'nin dogum gunlerimizde verdigi hediyeler her yil cok hos bir jest oluyor. Gecen yil Sugar'in lipbalmlariyla tanismamiza vesile oldu, bu yil Benefit krem aydinlatici ve bu rimel: They're Real.




Sizin, bizim, annelerimizin, anneannemizin, karsi komsunun oglu Hasan ve Huseyin'in bile kullanip cok sevdigi bu rimelin tam boyu 23 dolar. Evet Dior rimelden bikac dolar daha ucuz sadece. Ilginc.

Ucundaki topac gibi olan kisim gozumuzu iyice oysun diye tasarlanmis. Zira 8 haftadir kullaniyorum sadece son hafta gozume batmadi. Sanirim bu da rimelin suresinin gectigine isaret. Yenisini acsam aninda baticak yani.

Takma kirpik gibi gosterdigi dogru. Ancak rimelin guzel bir kivama gelmesi 2 ayi buluyor sonra da aniden kuruyor. Yani cok islaktan cok kuruya gecis cok ani ve zaten o geciste tadini cikarabiliyoruz sadece. 

Amerikalilarin bir lafi vardir bildin mi? Hayir o degil! Terbiyesiz. Derler ki: Overrated, overhyped and overpriced! Yani abartilmis ve cok pahali bir urun. Ha hediye setlerimde ciksin, biri gelip kapima birakip kacsin, sevgilim desin ki sen bugun cok yoruldun sana cok pahali bir rimel alayim 3 ay gozbebeginin tam icine icine masaj yap, yine kullanirim ama pijamalarimla kosa kosa Sephora'ya gidip 23 dolar + vergi vermem. O pijamalar Sephora'ya cok pahali bir rimel almaya gidecekse bu daha once de soyledigim Dior Show rimelini almaya gider.

Guzel, hos ancak ayni guzellikle 3'te biri fiyatina Maybelline ya da L'oreal alinabilir. Yari fiyatina Clinique alinabilir. Olmadi icinizden 'pis fakirler' diye diye gezen biriyseniz ustune birkac dolar eklenerek Dior bebis alinabilir. 

Sonuc olarak: uzulmeyin herkesin var benim yok diye. Varsa da gule gule kullanin 3 ayda bir rimelleri degistirmeyi unutmayin. 

Var mi kullanan? 

Sevgiler!

4 yorum:

  1. ehehehe ya varya bayılıyorum sana ! çok güldüm okurken.

    ben bu rimeli hiç kullanmadım. Henüz bi rimele 100 tl vermedim (öğrenciyiz abla fkirik napalım :)) en son max factor false lash in kupkuru maskarasını 1 ay bile kullanamadan 30 teee laam çöpe gitti die küfürüodum bunu hayatta almam

    hadi bi çılgınlık yaptık aldık dielim kesin ben gözümü çıkarırım bununla...öle ucu alengirli rimellerle aram zaten hiç ii diil bununla çok feci şeyler olabilir.

    tamam alan kullansın eyvallah da Benefit'e biz çok mu yüz verioz da her bi ürünü 100 te laa? Benefit'in Diorl'a aynı labda üretildi die kendini Dior sanması nedir yani? titre ve kendine gel Benefit!

    YanıtlaSil
  2. Benefit Dior'la ayni labda mi uretiliyormus? :) su an titreyen ben oldum Denizim! Cok dogru demissin aynen katiliyorum!

    YanıtlaSil
  3. valla Chunli apla öle dediydi yamulmuyorsam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chunli'nin lafinin ustune laf olmaz. Dogru demistir. :)

      Sil