30 Haziran 2013 Pazar

Real Techniques Makyaj Fircalari

Merhabalar,

Makyaj fircalari makyaj urunleri kadar heyecan verici seyler degil belki.. Bu fircalar disinda: Real Techniques.

 

Populer bir makyaj kanali olan Pixiwoo youtube kanalinin cok guzel iki sahibi var. Biri Nic digeri Samantha Chapman. Bu fircalar da makyoj kardeslerden buyugu olan Sam tarafindan tasarlanip satisa sunuldu bir sure once. 


 

 




 





 





Bugune dek kullandigim en guzel fircalar diyorum rahatlikla. Hem tasarimlari cok akillica, hem renkleri cok cici, hem de cok kaliteliler. Aylardir kullaniyorum bir kez bile dokulmediler ya da sekillerini kaybetmediler. Cok yumusaklar. En iyi yanlari da cok pahali olmamalari. Hem tekli hem set halinde satiliyorlar. Set halinde olanlar tekli, tek olanlar set halinde satilmiyor ki alici hepsini almak zorunda kalsin :) Akillica Sam! Aferin! Fiyatlari; tekli buyuk basli fircalar 10 dolar, 4 ya da 5 firca iceren setler 18 dolar, kucuk basligi olan fircalar 8 dolar seklinde. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Cok begenerek kullaniyorum ve yakinda tum seriyi tamamlayacagim. Renklerden de farkedildigi uzere fotografta gordugunuz fircalari bir set-bir tek olarak almistim.

Kullananlar? Kullanmak isteyenler? Yorumlariniz?

Sevgiler!

14 yorum:

  1. Bu fırçaları uzun zamandır gözüme kestirdim en kısa zamanda edineceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic pisman olmayacagini dusunuyorum! Simdiden gule gule kullan. Ayrica yakinda detayli fotograflarini da koyacagim.

      Sil
    2. ben de çok duydum, çok okumuştum, güle güle kullan canım, hangi siteden aldığını paylaşabilir misin lütfen, aksesuvarlarda yurt dışı alışverişlerde sorun olmuyor galiba, Ema gibi ben de yakın zamanda edinmek isterim inşallah

      Sil
    3. Sevgili Naz, Amerika'da aynen Turkiye'deki Watsons ve Gratislere benzeyen Sephora tarzi bir magazalar zinciri var. Ismi; Ulta Beauty. Oradan aldim fircalari. yurtdisindan siparis sorun olur mu bilmiyorum. Keske bilsem de ona gore bir cekilis de ben yapsam aslinda :)

      Sil
  2. ben de aldım gg den şimdilik beğenirsem devamını getireceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gule gule kullan Audrey :) Icimden bir his begenecegini soyluyor ;)

      Sil
  3. bende bu fırçalardan aşırı istiyorum eğer siz pembe saplı allık fırçasını alabilirseniz parasını gönderip almak isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunescim keske yardim edebilsem ancak TR'ye birsey yollamaya korkuyorum. Ben TR'ye geldigimde belki birkac parca sey getirebilirim okuyucularima.

      Sil
  4. merhaba real tec.fırçalardan satacakmısınız acaba bende talip olabilirim tabi siz satarmısınız bilemedim fiyatları ne olur ve Türkiye ye ne zaman getirebilirsiniz acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim hic bilemiyorum yanitlarini bu sorularin. Oyle satis amacli bir planim yoktu ama belki cok isteyen bikac okuyucuma getirebilirim demistim. Tr'ye ne zaman gelirim hic bilemiyorum. Twitter'dan beni takibe alirsan haberin olur gelismelerden :)

      Sil
    2. merhaba benim twitterım yok ama:( belki bloğunuza yazarsanız görebilirim o zaman bekleyip takipte kalalım teşekkür ederim..

      Sil
  5. her türk genç kızın hayali rt :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha cidden oyle :) ilk once yakisikli bi sevgili sonra rt. sonra da lipbutterlar gelir heralde :)

      Sil