27 Şubat 2013 Çarşamba

Laura Mercier Creme de Pistache Scrub

Merhabalar,

Muhtesem luks bir urun: Laura Mercier Creme de Pistache Scrub.



Cennetten mi dustun bebegim :) Evet duygularim bu sekilde. Birkac parcadan olusan bir Laura Mercier alisverisi yapma sansim olmustu bir sure once ve hediye olarak yaninda birkac tane kucuk boy urun vermislerdi makyaj cantalariyla birlikte. Bu urunlerden biri de bu scrub'ti. Dusta vucudunuzda kullanip olu derileri atiyorsunuz. Bu urun cok yumusak bir scrub icin. Yuzde kullanilan scrublarin nazik olmasi gerekirken vucutta biraz daha hasin scrublar daha iyi diye dusunuyorum. Zaten bu urunu muhtesem yapan sey de islevinden ziyade kokusu. Muhtesem bir kokusu var. Sam fistikli adindan da anlasilacagi uzere. Cok tatli olmayan sam fistikli bir biskuvi gibi kokuyor. Muhtesem :) 

Gelelim fiyatina. Normal boyu vergisiz 46 dolar. Yani 50 dolar verip cikariz. Cikamayiz muhtemelen. Cok pahali. Ben sahsen dustan cikinca kaybolacak bir koku icin bu kadar para vermezdim sanirim. Vucut ya da el kremi olsa ve belli bir sure koklayabilecek olsam alabilirdim. Tum gun de kendimi koklardim sanirim :) Igrenc!

Sonuc olarak, cok luks bir urun ve tecrube. Butceniz varsa scrublarin Louis Vuitton'u olan bu sekeri alin derim. Yoksa da aman saglik olsun kiz! :)

Sevgiler!

4 yorum:

  1. ay cok merak ettim kokuyu ama pahalıymış, bir de ben bol taneli scrub seviyorum o yüzden değmez sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. St. Ives'in yesil cayli scrub'ini sevebilirsin o zaman yuz icin Kitten. Vucut icin de ayni markanin kayisilisi var :) Yazicam yakinda.

      Sil
  2. Bu ürünü bir vlogger'da görmüştüm, gelmiş geçmiş en güzel kokulu scrub olduğunu söylüyordu o da. Gerçekten pahalıymış

    YanıtlaSil